NHA TRANG AND 1000000 OF DONG


Hallå alla fina söta.
Jag älskar att kunna skriva med åäö...just nu sitter jag och väntar på våran buss som ska ta oss till Hoian på takvåningen till vårat hotell, med utsickt över hela staden och havet! Mat kommer snart och nya favorit ölen Saigon. Ord kan nog inte beskriva harmonin som blåser i luften just nu HAHHAHA LOL så kan man inte riktigt säga.
Jag har glömt kameran hemma typ varje dag så några pics på denna underbara stad finns det tyvärr väldigt få utav. Hela tiden som vi var i Saigon City så hade jag någon kongoinställning på kameran som datorn inte riktigt pallar att hantera. Så vi kan helt enkelt dra slutsatsen att jag suger jepp jepp...Jag ska bättra mig så jag slipper använda dessa töntiga förklaringar på hur vackert allt är och hur bra vi egentligen mår.
Vi har betraktat massa klassiska "rita på varandra på fyllan och dansa porrigt som fan" tjejer med sjuka solbrännor med fina svanktatueringar och massa killar med snabba solglasögon och blommiga, lite för långa, shorts som säkert använder uttrycket "hang lose" snäppet för mycket och druckit en hel del buckets, vilket är en hink med äcklig sprit haha på stadens alla olika baren och klubbar. En favorit är verkligen Sailor Club som ligger längs stranden, det passade Sailormoonstrads crewet helt utmärkt!
Vi har verkligen tagit det stört lugnt ända sen vi kom hit, känns skönt att slippa storstadshetsen och alla miljoner vespor som tutar omkring överallt. Vi har stannat här lite längre än tänkt eftersom vi gillar det så otroligt mycket...förutom dessa krogrundor och häpnadsväckande människorna så har vi badat si skyhöga vågor, fått massage, gått längs stranden och ätit massa massa mat.. Måste säga att det tar emot att bege sig mot nya marker men men det är väl bah att börja vänja sig med hejdån!
Som nu typ... HERRRÅÅÅPPPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0