KA TU TAA




AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ I MITT LILLA HUVUD!!!
Igår när Kerstin och Stina gick och la sig så for jag ut på egna äventyr i Hong Kongnatten. Jag hamnade på samma ställe som vi var på kvällen innan. Ren slump, konstigt vaaaaa. Dansade med en man i 40årsåldern från Italien och träffade massa andra underbart knäppa människor. Att kliva upp i morse och åka till Ocean Park var inte det lättaste. Ocean Park är Hong Kongs största äventyrspark och jag, jag var jättttttttebakis. Bra planering. No no biiiiig no´s. Jag ville bara hoppa i vattnet med alla sjölejon och vara fet och dank men ännu mer no no´s. När jag tillslut började må en aningen bra så åkte jag nån bergochdalbana med 4 loooopar och blev uppochnerinochutillamåeende igen.
Igår på tunnelbanan så slant jag med handen när jag skulle ordna till axelbandet på min kameraväska och träffade en liten kinesgubbe rak i ögat. Han blev jättearg och jag jätteobekväm. Det fanns ju lixom ingenstans att ta vägen...Jag tror han åååmade sig och kliade sig i ögat nästan tre stopp. Jag bad om ursäkt med det uppskattades verkligen inte heller.
Nu sitter vi och häckar på flygplatsen...imorgon blir det ny update från Vietnam!!!

 


Kommentarer
Postat av: e

kkonstigt snyggt styggt

2010-01-17 @ 13:04:46
Postat av: viktor

SÅ JÄVLA SNYGGT!!!!!!

2010-01-18 @ 15:10:57
URL: http://matlagningsprogrammet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0