europeiska unionen sverige pass

Dagens LOL går till fotografen som fotade mina passfoton. Jag har såklart glömt dom där nedrans passfotona hemma, som man måste ha när man ska skaffa visum för att komma in i Laos. Så jag fick ta nya. Han fotar sen sätter han sig vid datorn och matar in bilderna i photoshop. Han redigerar bort mina nyckelben, tjockar till min hals, drar ner mina ögonbryn, tar bort min urringning, drar bak mina öron, sänker min axlar, gör min läppar mindre, plattar till mitt hår och tar bort mina fräknar. Allt detta gör han medans vi alla ligger på golvet av garv och ber honom att sluta och säger NO NO NO, PASSPORT!!! Jag har känt mig en aningen illa till mods hela dagen, hur ful kan han tycka att jag är på en skala när han ändrar exakt allt!??? Jag tycker det är diskriminering faktiskt!!


Kommentarer
Postat av: Patrik

Riktigt coola bilder!

2010-01-29 @ 13:02:03
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: sissel

hahah wow. awsome.

2010-01-30 @ 22:24:10
URL: http://sissel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0