Bhi Hanoooi

HAPPP. da var vi framme i vietnams huvudstad, hanoi och varat sista stopp i vietnam. efter 15 dagars backpackande, har betat av ca 2000km med hjalp av diverse SLEEPING BUSES - en upplevelse i sig. det ar sadana ganger man onskar att man var ca 160 cm lang, som stina och sofia, och som typ ar den normala kvinnolangden i sydostra asien.... eftersom alla sangar ar anbassade darefter. jag med mina 176 cm klarar mig hyffsat, men brukar anda oftast masta vika benen pa ett plagsamt konstig position for att fa plats. men sant ar livet!!!
var alskade gemensamma favorit i vietnam - ar Nah Trang. den lilla vackra staden, belagen alldeles intill stranden, paminde mig lite om mitt alskade byron bay i australien. lite nostalgikanslor dar.  
under vara stopp har vi hunnit prova diverse inhemska lokala olsorter, helkropps spa, overvagt brasilian wax, tandblekning, pedikyr, manikyr osv. allt till fantastikst löjligt billiga priser. vi har vandrat timmar i regn, blivit sjuka hela bunten, atit fantastisk mat, gatt los hos billiga trevliga sma sommerskor och fatt vackra klanningar.
aterigen - trafiken i vietnam ar ett KAOS med ett konstant tutande och oljud vilket tillslut ledde till att sofia fick ett vredesutbrott och ville GE IGEN pa vietnam. detta gjorde hon genom att ga in till en musikaffar och inhandla ett rott skinande munspel for 15 kr. sa nu maste jag och stina sta ut med hennes fantastiskt fina toner dygnet runt. men jag an sa lange ar jag smatt imponerad, vi har massvis med dagar kvar, forhoppningsvis artar det sig till det battre!
ikvall ska vi aven ge hanoi en chans och se vad en torsdagkvall har att erbjuda

smell ya later




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0