bananas

okeeej, hur ska jag kunna förklara den sjukaste natten i våra liv????
förfest på hostelrummet med kinesisk sprit 10kr
posing, pin up dresses, geisha, smink, peruker i alla färger
inser att klockan är 1 och att vi kanske bord ebörja bege oss. taxi till the central. försöker förvirrat ta oss in på alla möjliga nattklubbar men blir nekade för att vi inte har något id någn av oss och kanske lite för att vi ser ut som vi gör heheh. in på en liten trång bar och absolut hetsdans med söta små kinespojkar och två helt loovely tjejer fårn melbourne. sofia bjuder på drinkar till höger och vänster. efter nån timme ger vi upp, vandrar gatan upp och hamnar på en helt sjuk irländsk pub. stämningen kan inte ha varit bättre. sofia väljer pojkar, stina sympatiserar med en 38årig grek som måste ut i krig, jag träffar en random snubbe och - fråga mig inte varför - byter outfit med honom. så jag går omkring i kostym och han tar på sig min peruk och geisha klänning. en annan snubbe friar till stina. sofia vet inte vad hon gjorde vid dne här tiden men hennes peruk rykte och sofia blev riktigt aggresiv och ville fightas ,med alla - till exempel mig hehe. sen blir kvällen och minnena lite mer suddiga och diffusa. vi skiljs åt - alla far nånstans men ingen har den blekaste aning om var i hongkong vi hamnar. så hur som helst - timmar senare kommer jag tillbaka till vårt hostel, typ 9 på morgonen. har ingen nyckel och vårt rum är låst. börjar gråta, eller nej STORBÖLA snarare. gråter så att jag inte kan andas för att jag - återigen fråga mig inte varför - tror att stina är DÖD. 1+1 var fanimig inte 2 för mig. (helt ovetandes har stina egentligen däckat inne på rummet och låst från insidan och hör inte att jag skriker och bankar på och gråter för att hon är död). de stackars kinesiska tanterna som jobbar på hostlet vet inte vad dom ska göra med mig. ger mig en filt och jag somnar en stund i receptionen. vaknar igen och har om möjligt ännu mer panik. så vad gör jag? JOO, jag ringer polisen i hongkong och ber dom hitta stina åt mig. haha dom ställer en massa svåra frågor som när jag såg henne sist, vart vi varit - blir väldigt svårt att svara när jag inte har den blekaste aning. till slut frågar dom var jag befinner mig, jag förklarar och efter ett tag kommer ca 10 st söta korta poliser kommer. dom börjar med att föröska få mig att andas och sedan bankar dom på vår dörr trots att jag skriker att hon inte är där... till slut öppnar stina dörren och blir nådigt förvånad över att se en helt förtvivlad kerstin och 10 poliser. poliserna flinar som tur var och är snälla. stina var inte död och jag var överlycklig!!
herråå


Kommentarer
Postat av: ***Hästtjejen***

HAHAH ahahha ahahhahahah HAHhahaha ahAHhAAHHAAHHAHAHA

2010-01-16 @ 15:50:17
Postat av: silverfang

hahahaha.allttså shiet va nice. fortsätt så bruds! puss på er

2010-01-17 @ 08:59:18
Postat av: Alvizz

hahahha, jag döör!!

ni är ju sjuka, ta han om varandra nU!!

2010-01-17 @ 13:43:30
Postat av: kung båhr

Fan va bra, så jävla sjukt att ba ringa polisen och allt det där andra jag fattar ingenting. Men så jäla bra att ni hade kul!

2010-01-17 @ 22:26:42
URL: http://iknewtoomuch.blogspot.com/
Postat av: amanda wahhhh

sjukaste!! ni är galna, haha

hoppas ni har det kungligt!

2010-01-20 @ 00:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0