det var ju tur i oturen...

...att man bloggade innan min dator totalkraschade igar, om den overlevade det, sa overlavde den nog inte mitt pafoljda vredesutbrott.
saaatttthhhee kommer troligen bli fattig pa bilder har fran och med nu. solly solly.
idag har vi iallafall haft en hel waterpark for oss sjalva, saklart passade vi pa att trotsa alla regler och badade nakna och kaka glass inne pa omradet fast man inte fick!!!
Nu sitter jag med det som jag trodde var omoligt, paltkoma efter sushi och webbar som om det var sista gangen jag satt vid en dator...in pa facebook med er, det ar overhettning med cyberkarlek som delas ut!!!!!
Imorgon beger vi oss till Thailand, oar, festivaler, hyddor, strander och fullmooonparteeeeeey.
Vem vet jag kanske kommer hem med en svanktatuering och en longboard!
HANG LOOOOOSE HOMBRES


Kommentarer
Postat av: emilio

svanktatuering longboard och dreads yeah!

2010-02-17 @ 17:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0