Det lilla landet Laos

vi har verkligen varit samst pa blogga. thats for sure. sanningen ar att vi helt enkelt har haft pa tok for kul for att ens komma ihag att internet existerar. idag har vi varit i vang vieng i sju dagar. en javla vecka. vi tankte bara stanna nagon natt men blev kvar har. det ar paradiset. men att ha roligt KOSTAR. betalningen sker via smarta och skador. sofia har ett varigt kottsar mitt under foten och har haft problem att ga. jag har det sjukaste saret pa min rov. det ser ut som ett monster har rivit mig med tre langa vassa naglar over vanster skinka. det ar djupt och varigt. kommer fa de fulaste arren. stina ar nagorlunda hel pa utsidan men har typ halsfluss. for ovrigt later hon konstant som "man lat dagen efter studenten". eller nej foresten, det gor vi nog alla. chaaaarmigt va? juste, glomde saga att det ar vart smartan! bilder kommmer snart.

xoxoxoxo


Kommentarer
Postat av: Nic

Man ska ju njuta när man reser, så ni har nog lyckats om ni glömt bloggen.

2010-02-09 @ 22:46:56
URL: http://iheardapuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0