Big Bucket of Fun

Tre blonda naiva flickor fran Sverige trodde sig kunna bemastra tre stora fyrhjulingar pa den lilla men ack sa bergiga on Koh Tao i sodra Thailand. Dom overlevde dagen men nar det val borjade morkna mot kvallskvisten dog en av tjejernas hojs batteri och var helt dod, medan en annan av de blonda flickorna inte lyckades bromsa in ordentligt nar hon skulle parkera utanfor en butik, sa hon korde ratt in genom skyltfonstret. Det blev en valdig uppstandelse vill jag lova. Som tur var lever alla flickorna och ar oskadda men kommer nog ta det lite lugnare i fortsattningen annars blir nog inte denna fantastiska resa lika lang som vi hoppats pa... :)

Schvajnigt mycket fred och karlek till er. Ikvall ska vi dansa for fred och karlek pa My House. Puusss

Kommentarer
Postat av: niklas

Like, haha sofia jag har försökt föreställa mig hur det där såg ut hela dagen och jag kan inte annat än att börja skratta varenda gång jag tänker på det hahahaha. Classic, skulle vart på film!

2010-02-19 @ 17:44:23
URL: http://sexkommanoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0