7 MAJ????? AJ!!!!!!!

Whats cooler than being cooold?? PEKING!
Vara Thailandsvarmevana kroppar funkade inte speciellt bra i Kinakylan, sa vi har nu haffat oss varsin fjallravenjacka for endast 200kr, helt stort...det sitter lixom en prislapp pa jackjaveln dar det star 4900 kr..fin kinarabatt!
Bakis som aldrig forr (kinavodka ar skit), igar hamnade vi pa ett stalle som heter LAN CLUb som har en inreding som kostar 300 miljoner och det syntes..helt stort stalla dar skumpan flodade..vi kunde dock inte valja en samre dag pa att vara kongobakis pa, idag ar dagen varat flygbolag ska sluta betala varat boeende, idag ar dagen vi far beskedet att forsta flyget hem ar satt den 7 maj, idag ar dagen vi maste fixa visa, idag ar dagen vi maste byta rum...imorgon ar dagen da det star i alla tidningar om Sofias galna raseriutbrott istallet for nu mobojumbo om en lojliga liten vulkan!
Mina sma fina hjartan dar hemma, jag onskar sa hart att jag var hos er nu istallet for i den har soppan. Bara sa att ni vet sa funkar inte facebook har, saklart san lyx kan man ju inte fa nar man ar strandad pa andra sidan jorklotet.
Hoppas vi ses innan den 7 maj!!!!

Kommentarer
Postat av: en ensam vän

fan tjejer jag har varit så överdrivet glad och räknat dagar och timmar. sen pratade jag med kerstins mamma och hon sa att ni var fast. då började jag gråta. jag ville att ni skulle komma hem. bajs bajs bajs. jaja jag får väl hoppas att ni har kul...försöka vara glad för er men det är svårt ska jag säga, jag hade planerat världens roligaste helf för oss och sen bajss ni kommer inte!!!



älskar er super mycket i allafall och fortsätter att längta! tusen kyssar!

2010-04-19 @ 13:19:20
Postat av: karin

alskade palskade finisar! hoppas allt ordnar sig for er!!!

tanker pa er (och pa stackars tone)!



puss fran kigali

2010-04-20 @ 12:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0